Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady produktu zakupionego przez tego Klienta w zakresie określonym ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
Reklamacje jakościowe z tytułu gwarancji należy kierować bezpośrednio do gwaranta. Adres gwaranta, sposób dokonywania zgłoszeń gwarancyjnych oraz tryb postępowania gwarancyjnego opisany jest w karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego produktu.
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy na reklamacje@deget.pl lub telefoniczny +48 667 012 067 (od poniedziałku do piątku 8:30 - 16:30) w celu ustalenia sposobu zwrotu przesyłki. Sprzęt na gwarancji prosimy wysyłać w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT oraz kartą gwarancyjną. Towar należy wysłać na adres DEGET, Aleja Zwycięstwa 16, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie. Prosimy jednocześnie o dołączenie pisemnego zgłoszenia reklamacji, w którym należy podać datę zgłoszenia, dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z nazwą firmy, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu osoby upoważnionej do reprezentowania firmy.
Wysyłany produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający jego bezpieczny transport do sklepu Deget.pl. Koszt wysyłki do sklepu pokrywa kupujący.
Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.
Rozpatrzenie zasadności zgłoszonej usterki następuje po otrzymaniu przez Deget.pl produktu wraz z jego wyposażeniem, opisem usterki oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym dokumentem stwierdzającym dokonanie zakupu.
Naprawa zasadnych usterek zostanie wykonana w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od daty dostarczenia urządzenia do serwisu.
Sprzęt po usunięciu usterki zostanie nieodpłatnie odesłany Klientowi przesyłką kurierską na adres wskazany przez Klienta.